Dlaczego warto nam powierzyć sprawę o kredyt frankowy ?

Przede wszystkim doświadczenie i wygrane sprawy przeciwko Bankom.

Nasza batalia z kredytami frankowymi zaczęła się początkiem lipca 2017 roku.

Wtedy wysłaliśmy pierwsze przedsądowe wezwanie do zapłaty. Oczywiście było to poprzedzone rocznymi przygotowaniami oraz obserwowaniem orzecznictwa sądowego w Polsce.

Pomogło nam też, wcześniejsze doświadczenia zebrane w polisolokatach, które też często były udzielne przez banki, a nasza skuteczność wygranych spraw była 100%.

Końcem 2018r złożyliśmy nasz pierwszy pozew do Sądu Okręgowego w Warszawie.

Dziś prowadzimy ponad 50 takich spraw dotyczących tzw. Kredytów frankowych.

Byliśmy prawdopodobnie pierwszą Kancelarią w województwie świętokrzyskim, która na tak szeroką skalę rozpoczęła sprawy tzw. Frankowiczów.

Przez te 4 lata bardzo dużo się nauczyliśmy, zebraliśmy doświadczenie, dokładnie poznaliśmy tok procesu cywilnego w powyższych sprawach, wiemy czego spodziewać się ze strony pełnomocników reprezentujących bank. Wiemy też jak skutecznie odpierać te zarzuty.

Nie jesteśmy kancelarią, która na salwie wyroku w sprawie Państwa Dziubaków rozpoczęła swoją przygodę z frankami. My przed orzeczeniem trybunału mieliśmy ponad 20 złożonych spraw w sądzie.

Zlecając sprawę mojej kancelarii mają Państwo pewność, że od początku do końca to my poprowadzimy proces cywilny, przygotujemy państwa do sprawy oraz będziemy stanowić wsparcie na każdym etapie procesu z bankiem.

Oferujemy kompleksową obsługę prawną

– Po zleceniu nam sprawy prowadzimy Państwa na każdym etapie zaczynając od przekazania listy dokumentów, które należy złożyć w banku, poprzez przygotowania do zeznań w sądzie, które stanowi najważniejszy dowód w sprawie, kończąc na odebraniu zasądzonych należności od banku.

Dokonujemy wyliczeń roszczenia i przygotowujemy pozew a następnie prowadzimy sprawę na bieżąco informując Klienta.

Zrobimy wszystko by wygrać Waszą sprawę.

Adwokat Sadaj